Verhuurmogelijkheden

In 2012 is de Van Harenskerk overgedragen aan de Stichting Alde Fryske Tsjerken (SAFT). Deze stichting staat borg voor groot onderhoud en restauratie van de kerk. De geïnstalleerde Plaatselijke Commissie van de Van Harenskerk verzorgt een breed scala aan culturele activiteiten en verhuurmogelijkheden van het gebouw. Zo heeft de kerk een nieuwe rol in de dorpsgemeenschap en dragen de inkomsten bij aan het onderhoud en behoud van de kerk.

Voorbeelden van de verhuurmogelijkheden zijn:

• - Culturele activiteiten en evenementen
  • - Tentoonstellingen
  • - Trouwen op het Bildt (burgerlijk- en kerkelijk huwelijk)
  • - Dopen
  • - Kerkdiensten
  • - Uitvaartdiensten

Kosten per dagdeel bedragen € 150,00 (inclusief BTW).

Wilt u als groep of spreker in de kerk optreden dan kan de plaatselijke commissie u daarin begeleiden. Ook zijn er aanvullende cateringsmogelijkheden. Voor meerdere dagdelen of dagen zijn de mogelijkheden en kosten bespreekbaar. Heeft u interesse in de verhuuropties neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.

Contactpersonen :

dhr. T. Brandsma